/* Elimina el .es del final de la URL */ /* fi codi javascript */ VERBA VOLANT, SCRIPTA MANENT: Mem: Temps era temps...

dimarts, 27 de novembre del 2007

Mem: Temps era temps...

De la mà del senyor nightwing, aquí tenim un nou mem: "Temps enrere", i aquestes són les meves respostes:

1- Jo fa deu anys enrere anava a l'institut i passava per una de les etapes més fosques, solitàries i depriments de la meva vida, però, alhora, de gran activitat intel·lectual, per dir-ho d'alguna manera.

2- Jo cinc anys enrere estava "estudiant" una altra carrera i treballant en dos llocs alhora (cosa difícilment sostenible, per cert) per guanyar-me les garrofes i pagar-me la carrera, el transport i els meus petits capricis.

3- Jo fa un any estava estudiant una altra carrera ¿^^ , buscava feina i intentava resoldre els meus maldecaps vitals.

4- Ahir (dimarts 27 de novembre) em vaig aixecar ben d'hora per anar a treballar, per la tarda vaig anar a classe de Francès i per la nit vaig estar una estoneta navegant per internet i després treballant una mica en el PFC abans d'anar a dormir.

5- Avui (dimecres 28 de novembre) m'he aixecat ben d'hora per anar a treballar ¿^^, per la tarda he anat a classe de Català i ara estic davant de l'ordinador responent el mem ¿^^. Dintre d'una estona aniré a fer el sopar, que hi ha gana, i després tindrem una sessió televisiva de sèries i altres: Kyle XY (+info) i Silenci! ^^ Abans d'anar a dormir intentaré també treballar una mica en el PFC.

6- Cinc cançons: mmmhh. Segurament un altre dia en diria algunes de diferents, però bé, més que cinc cançons, crec que també triaré artistes o treballs en concret ¿^^: Older de George Michael (em vaig comprar aquest treball en casset quan tenia 14 anys i encara m'agrada, i molt), Tutto Pavarotti de Pavarotti ¿^^, Descanso Dominical de Mecano, Don't Go Away d'Oasis i Zombie dels The Cranberries. L'Amparito Roca també me l'apunto. ;-)

7- Cinc llocs per visitar: només cinc?... Doooooncs, països o ciutats que m'agradaria visitar: Suïssa, Japó, Irlanda, Lisboa i el Tibet. Repetiria amb França (Carcassone est une très belle ville! ;-) ) i amb la costa cantàbrica espanyola.

8- Cinc coses que m’agrada menjar: quan a menjar, m'agrada gairebé tot i m'encanta provar coses noves i descobrir nous sabors. És més, podria dir que el menjar, de fet, entra per la vista, però potser el que més m'agrada és la pasta, la fruita i la xocolata. I si fem una fondue de xocolata amb fruita encara més. :-)__

9- Cinc joguines preferides: d'ara o d'abans? Anys enrera, els playmobils, els He-man (sí, què passa... ¬¬), la meva col·lecció pràcticament completa de les Tortugues Ninja (em faltava el guerrer del clan del Peu ¿^^) i, una mica més tard, la Game Boy i la Mega Drive (quines viciades!).

10- Cinc distribucions de GNU/Linux preferides: Home... Cinc distribucions preferides... doncs no. M'agradaria tenir més experiència amb Linux de la que tinc, però de les diferents distros, em quedo amb Ubuntu i Kubuntu, tot i que a la universitat també he fet servir Debian i, a més, també disposo d'algun Live CD de Knoppix i Càtix. Com a curiositat, també em quedaria amb Damn Vulnerable Linux, només per estudiar i aprendre sobre Seguretat Informàtica.

11.- Cinc persones a les que passo aquest mem: Cinc no, dues (... o tres, segons com es miri ¿^^). Si hi volen participar: Kissu&Padam i Mercedes Sánchez. :-)

4 comentaris:

moonlight ha dit...

veus que bé? ara ja coneixem una miqueta més de tu...

Emili Samper ha dit...

Uff, això de senyor fa que em senti vell ;P
Ets una blocaire molt aplicada, bala perduda! ;D

padam ha dit...

ei, no hem fet mai cap me

a veur si ens animem jesjejes

siauu

bala perduda ha dit...

moonlight: Un miqueta més... sí.

nightwing: Si dic senyoret segur que queda pitjor. ;P

kissu&padam: Hola, si us ve de gust fer el mem, només heu de copiar les preguntes i respondre-les al vostre bloc. Salut!