/* Elimina el .es del final de la URL */ /* fi codi javascript */ VERBA VOLANT, SCRIPTA MANENT: Coses que no et vaig dir mai.

diumenge, 22 de juliol del 2007

Coses que no et vaig dir mai.

Algunes coses que no t'he dit mai i que probablement no arribaràs a saber:

Que quan creia que no seria capaç de tornar a estimar, vas aparèixer tu per demostrar-me tot el contrari i per contagiar-me la teva energia, curiositat i ganes de viure.

Que m'encanta escoltar-te i observar-te.

Que passi el que passi, si mai necessites qualsevol cosa, allí estaré. Pots comptar amb mi.

Que ets un encant de persona. Et tinc molt d'afecte, respecte i admiració.

Que aquell cop que vam anar a Sitges, per mi va ser màgic, però em sentia responsable de tu.

Que et vaig mentir quan et vaig dir que ja pràcticament no sentia res per tu, però el fet és que jo també m'ho volia creure (i ho creia, en certa manera). Em sentia molt dèbil i em feia por interferir negativament en la teva vida, com potser estic fent ara.

Que m'encanten els teus ulls, a través dels quals et puc veure a tu, quan no se t'enfosqueix la mirada i se't torna dura i freda.

Que m'agradaria poder compartir moltes més coses amb tu.

Que malgrat els teus vaticinis, sincerament, espero que visquis molts anys, ben carregats de diverses i bones experiències, sempre conservant la teva alegria i la teva vitalitat.

Que ets preciosa.

Que t'agraeixo que m'hagis donat l'oportunitat de compartir i participar d'activitats que no havia fet mai.

Que aquell dia no em vaig aixecar abans per poder estar una estona més amb tu, per observar-te dormint, per veure't despertar.

Que no cal que em menteixis i molt menys que em tinguis por. T'estimo i t'accepto tal i com ets, jo no et jutjo.

Que algunes de les coses que més m'agraden de tu són la teva intel·ligència, la teva curiositat, la teva vasta cultura, el teu valor, la teva empenta, la teva capacitat de treure-li ferro a les coses i de riure-te'n de gairebé tot (...), el teu somriure (que últimament m'és car de veure), la teva vitalitat, la teva fortalesa, la teva imaginació, la teva bondat (quan decideixes desplegar-la).

Que l'Scarlett Johansson m'importa un rave si et tinc al davant.

Que, malgrat tot, encara t'estimo, cuca.



3 comentaris:

moonlight ha dit...

preciós, xiqueta...

Anònim ha dit...

ostres,
molt bonic.
jo sento quelcom semblant ara per ara.
salut.

bala perduda ha dit...

Gràcies, xitus (benvingut! :-) ) i moonlight.